11 czerwca 2011

Moje małe cudeńko :)

Muszę się Wam pochwalić moim nowym zakupem internetowym. Czaiłam się na niego już ładne kilka miesięcy.
Jest to różo-bronzer firmy Flormar. Wybrałam chyba najpopularniejszy odcień nr P115.



Kolory są prześliczne, jakby wprost stworzone dla mnie :) Słodka brzoskwinka z kroplą różu i chłodny odcień jasnego brązu. Różo-bronzer ma aksamitną konsystencję. Jest miękki, łatwo się nakłada i rozciera. Duo posiada bardzo drobno zmielone drobinki, daje dyskretny efekt rozświetlenia na twarzy.



Kolejną zaletą kosmetyku jest trwałość - utrzymuje się na twarzy od rana do wieczora. Nie znika w niewyjaśnionych okolicznościach :) Opakowanie zawiera aż 14 g produktu.
A że cena też jest bardzo przyjazna, to już w ogóle cud, miód i orzeszki ;)

Moja ocena: 6/6
Cena: około 18 zł (z przesyłką)

1 komentarz:

  1. też uwielbiam ten bronzer i róż stosuje go na oczy :)) piękny makijaż wychodzi :) zapraszam na mój kanał zrobiłam filmik z makijażem uzywając tego produktu:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń