11 czerwca 2011

Pogromca kołtunów

Odkąd pierwszy raz zobaczyłam ją na YouTube, zaciekawiła mnie i obiecałam sobie, że kiedyś ją wypróbuję. Mowa tu o Tangle Teezer - magicznej szczotce, która nie ciągnie za włosy i rozczesuje wszelkie kołtuny.

Tyle, że robiłam zakupy w pośpiechu i nie sprawdziłam dokładnie aukcji.
Chyba trafiła mi się podróbka. Moja szczotka przyszła w kartoniku zamiast plastikowego opakowania. Do tego nie ma podpisu Shaun P. ani znaku R. Jak tylko otworzyłam paczkę wydało mi się podejrzane, że nie dostałam paragonu. Na "niby" oryginalnym opakowaniu nie mamy kodu kreskowego czy nazwy producenta.
Szczotka jest w kolorze niebieskim, ale nie perłowym.
Jeżeli chodzi o działanie szczotka nie ciągnie i dobrze radzi sobie ze splątanymi włosami. No ale sama świadomość, że to podróbka..
Polecam dobrze sprawdzić aukcje przed zakupem na allegro.
Z tego co widzie z aukcji, na której ja kupowałam szczotkę, sprzedano wszystkie przedmioty. Więc nie tylko ja dałam się złapać na fałszywkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz