7 sierpnia 2013

Małe zakupy

Przedstawiam Wam moje ostatnie zakupy. Pierwsze było różowe jajo Ebelin zamówione na allegro. Byłam bardzo ciekawa działania osławionych "jajek", ale nie chciałam od razu wydawać 80 zł na beautyblender. Moje jajeczko kosztowało 18,50 + wysyłka. Użyłam na razie tylko raz. Po namoczeniu w wodzie powiększa się, ładnie rozprowadza podkład i korektor na twarzy. Zobaczę jak będzie się dalej sprawować.

Przy okazji zakupów na all wzięłam też emulsję do mycia twarzy z Alverde. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy, jestem ciekawa jak się sprawdzi.

Trzeci zakup to pomadka Maybelline Color Whisper w kolorze Petal rebel. Potrzebowałam na szybko pomadki na sesję ślubną. Ten odcień okazał się świetny, słodki jasny róż. Pół transparentny, błyszczący, ale bez drobinek. Na ustach daje podobne odczucie jak pomadka ochronna.

  


Tak pomadka prezentuje się naustnie ;) aparat oczywiście trochę "zjadł" kolor. 

Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Śliczny kolor pomadki. Wiele dobrego słyszałam o "whisperkach" :)
    Daj znać, jak się spisze na dłuższą metę jajo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczko ebelin mam, niedawno kupiłam ;) A pomadka ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomadka ! :)

    OdpowiedzUsuń