6 października 2013

Regenerum do paznokci

Niedawno skończyłam używać pierwszą tubkę serum do paznokci Regenerum.
Pora podzielić się z Wami moją opinią na jego temat.


Regenerum to serum mające odżywić, wzmocnić i wybielić paznokcie oraz pielęgnować skórki wokół paznokci.

Skład: Macadamia Integrifolia Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil/Tocopherol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Silica, Citrus Limon Peel Extract/Helianthus Annuus Seed Oil, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol/ Glyceryl Caprylate/Ethylhexylglycerin/Parfum

Cena: 20 zł / 5 ml

Moja opinia:

Serum stosowałam dwukrotnie po zdjęciu hybrydowego manikiuru, po którym paznokcie wymagały odżywienia i regeneracji. Zwłaszcza po zdjęciu drugiej hybrydy.

W moim przypadku tubka wystarczyła na około 1,5 miesiąca (nakładałam 1-3 razy dziennie).

Plusy:
 naturalny, bogaty w olejki skład
wygodne opakowanie z pędzelkiem
odżywia skórki


Minusy:
długie wchłanianie
efekt odżywienia krótkotrwały
po każdym myciu rąk trzeba aplikować ponownie
po zaprzestaniu używania serum paznokcie nadal się łamią i rozdwajają, a skórki są suche
nie zauważyłam wybielenia paznokci


Nie wiem co mam myśleć na temat tego serum. Z jednej strony skład jest świetny, nakładanie wygodne. Ale serum bardzo długo się wchłania, w międzyczasie można utłuścić wszystko dookoła. Pod tym względem lepiej sprawowało się serum z Biovaxa, z którego byłam kiedyś bardzo zadowolona. I tu stosunek cena-pojemność był korzystniejszy - 16 zł / 15 ml.

Mam wrażenie, że odżywienie po Regenerum jest tylko doraźne i wyczuwalne tylko w trakcie używania serum.

Jak dla mnie produkt najlepiej sprawdza się jako olejek do skórek paznokci. Jako regeneracja zniszczonej płytki paznokciowej po zdjęciu hybrydowego manikiuru się nie sprawdziło.

Być może serum stosowane dłużej dałoby lepsze efekty. Nie wykluczam ponownego zakupu - jako oliwki do skórek.

Używałyście Regenerum?
Ciekawa jestem Waszego zdania.


Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Szkoda, że produkt okazał się być aż tak słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tylu dobrych opiniach jakie przeczytałam w sieci spodziewałam się czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń