12 października 2013

Komu w drogę, temu Essie Good to go?

Dziś parę słów na temat top coatu Essie Good To Go!
Zakupiłam go we wakacje w Hebe razem z lakierem Essie Mademoiselle.


Top coat kupiłam aby przyspieszyć wysychanie lakierów do paznokci, gdyż najczęściej maluję paznokcie wieczorem i chciałabym zapobiec nieestetycznym wgnieceniom. 


Informacja od producenta:
Lakier ochronny błyskawicznie wysuszający świeżo pomalowaną płytkę paznokcia. Zapobiega żółknięciu i nadaje lśniące wykończenie manicure. 

Kupując GTG myślałam, że pomoże on również w wydłużeniu trwałości lakieru, chociaż producent tego nie obiecuje.

Działanie:
+ Lakier nawierzchniowy rzeczywiście pięknie nabłyszcza pomalowane paznokcie i sprawia, że lakier szybciej wysycha.
- Ale co mnie w nim denerwuje, to to, że nie tylko nie wydłuża trwałości lakieru na paznokciach, ale powoduje szybsze odpryski, niż bez stosowania top coatu. W moim przypadku lakier odpryskiwał w kilku miejscach już po 2 dniach (bez top coatu ten sam lakier trzymał się 3-4 dni bez uszczerbków).

Na zdjęciach lakier Rimmel po dwóch dniach.






Trochę się rozczarowałam produktem Essie.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz